تزریق چربی به ران

تا به حال برای شما یا اطرافیان پیش آمده است که متوجه شوید در بغل ران خود مقداری گودی و فرورفتگی دارید؟ بسیاری از افراد در کنار ران پای خود یا در نواحی نزدیک باسن، دارای گودی هستند که نه تنها نمای زیبایی ندارد، بلکه اعتماد به نفس فرد را از بین برده و همچنین اندام فرد را نامتناسب و نازیبا کرده است. تزریق چربی به ران برای رفع نواقص این ناحیه از بدن است که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده و توانسته نتایج بسیار خوبی را برای خانم‌ها در هر رده سنی رقم بزند.

زیبا بودن و تناسب اندام برای بانوان بسیار دارای اهمیت است و این موضوع سبب می‌شود که حتی دست به انواع جراحی‌های زیبایی بزنند اما اکنون می‌توانید با انجام این تکنیک ساده، در کوتاه‌ترین زمان این مشکل را حل کنید. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا در رابطه با نحوه تزریق و مزایای آن و سایر نکات اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهیم.

برای تزریق چربی به ران در تهران میتوانید با کلینیک آیدا به شماره ۰۹۰۱۱۰۵۲۵۲۰ یا ۲۶۲۴۰۱۸۵ تماس بگیرید.

تزریق چربی به ران چگونه انجام میشود؟

بسیاری از افراد دارای ران هایی هستند که از پهلو بسیار خالی و فرورفته هستند اما بعضی دیگر نیز دارای تناسب اندام و خوش فرمی در همه نواحی هستند اما فقط در ظاهر ران هایی نامتناسب دارند. تزریق چربی از زمانی که روی کار آمده است، برای بسیاری از نواحی بدن کاربرد داشته و به عنوان مثال تزریق چربی به صورت، تزریق چربی به گونه و تزریق چربی به دست نیز در زیبایی و تزریق چربی به سینه نیز خوش فرمی سایر نواحی بدن را برقرار می‌کند. چربی استخراج شده از بدن به اندازه مورد نظر با استفاده از سوزن به بافت ران تزریق شده و گاهی این تریق را تا عمق بیشتری انجام می‌دهند که این گودی‌ها در بغل ران به طر اصولی پر شوند.

نحوه تزریق

برای اینکه چربی به بدن شما تزریق گردد، ابتدا نیاز است تا از یک ناحیه دیگر استخراج شود. چربی‌ها بعد از برداشت مستقیم به بدن تزریق نمیگردند و باید حتما پالایش و تصفیه شوند. اگر شما تجربه اول این تکنیک را میگذرانید باید چندی بعد یک بار آن را ترمیم کنید تا دوام بیشتری پیدا کند. پزشک ناحیه مورد نظر برای برداشتن چربی را بیحس کرده و استریل می‌کند و سپس با استفاده از یک مکنده این فرآیند استخراج را انجام می‌دهد. برای اینکه سوزن به بدن شما وارد شود و تزریق چربی به ران انجام گیرد، برش‌های بسیار کوچکی در سطح پوست ایجاد می‌شود. هر بار که سوزن را به این نواحی وارد می‌کنند، مقداری چربی را بر روی چربی‌های قبلی تزریق می‌کنند.

چه عواملی گودی ران را ایجاد میکند؟

یکی از عواملی که بر اجاد این مسئله موثر است، نوع و فرم عضلات است. همچنین موارد دیگری چون افزایش سن، تغییر ساختار بافت چربی، وراثت، تغییرات شدید وزن و رژیم‌های لاغری شدید نیز موجب ایجاد لاغری و فرورفتگی در این نواحی از ران پا می‌شوند.

آیا تمرینات ورزشی تاثیری بر رفع گودی ران دارند؟

بسیاری از خانم‌ها عقیده دارند که با ورزش می‌توانند اینگونه مشکلات را رفع کنند اما در حقیقت اینطور نیست زیرا تمرینات ورزشی، فقط در خوش فرم کردن برخی نواحی بدن نقش دارند و تاثیری بر فرورفتگی‌های ران ندارند.

تزریق چربی به ران چه مزایایی دارد؟

به طور کلی بسیاری از روش‌های زیبایی دارای دوران نقاهت سخت یا طولانی هستند اما در رابطه با تکنیک تزریق چربی به ران هیچ دوران نقاهت طولانی ندارد و به سرعت شاهد نتیجه تزریق چربی خواهید بود. در ادامه باید بگوییم که:

  • تزریق چربی به ران دارای ماندگاری بسیار بالا است.
  • حداکثر دوره ریکاوری بری این روش، حود یک هفته است.
  • چربی به دلیل اینکه برای بدن خود فرد است، حساسیت ایجاد نمیکند و پیوند خوبی را برقرار خواهد کرد.
  • این تکنیک در دسته روش‌های ایمن قرار دارد.
  • برداشتن چربی از یک ناحیه برای تزریق به ران، موجب لاغری موضعی می‌شود.
  • مزیت دیگر این است که چربی درون بافت بدن شما احساس سفتی و خشونت را با خود به همراه ندارد.

قبل از تزریق چربی به باسن اقدام خاصی لازم است؟

باید از مصرف داروهای رقیق کننده خون تا مدتی قبل از این روش بپرهیزید. هر چه قبل از انجام روش‌های زیبایی نظیر تزریق چربی و یا تزریق فیلر، دخانیات و نوشیدنی الکلی مصرف نکنید، دوران نقاهت راحت‌تری خواهید داشت.

چه افرادی برای تزریق چربی به ران مناسب هستند؟

به طور کلی بعضی افراد بیشتر برای این روش مناسب هستند و طبیعتاً نتیجه زیباتری را بعد از تزریق چربی به ران اخذ خواهند کرد. افرادی که:

  1. چربی لازم برای استخراج از بدن را داشته باشند.
  2. در رده سنی ۲۵ تا ۴۵ سال باشند.
  3. از نظر وزن دارای ثبات باشند.
  4. انتظارات نابجا از این تکنیک نداشته باشند.
  5. پوست سالم و انعطاف پذیر دارند.

به طور کلی باید در نظر داشته باشید که هرچه تزریق چربی به ران را در رده سنی جوانی انجام دهید، برای شما بهتر است زیرا پوست و عضلات و بافت‌های سفت‌تری دارید و چربی تزریق شده در این بخشها به سرعت جای خود را به ثبات می‌رساند و با هیچ افتادگی و مشکلات این چنینی رو به رو نمی‌شوید. اگر برای تزریق چربی به ران در نیاوران مراجعه کردید، می‌توانید از مشاوره ما در این زمینه استفاده کنید تا بهترین روش را برای خود برگزینید.

تزریق چربی به ران چه معایبی دارد؟

این روش همانند بسیاری از تکنیکهای دیگر زیبایی دارای عوارض جانبی جرئی است که چندان قابل توجه نیستند و بعد از گذشت چند روز رفع می‌شوند. افراد معمولاً ترجیح می‌دهند که تزریق چربی به ران در تهران را انجام دهند زیرا پزشکان در این شهر تجربه بیشتری در این زمینه دارند.

سمت راست کمترین امتیاز و سمت چپ بیشترین امتیاز است.
[تعداد امتیازها ۳ عدد و میانگین امتیازها ۵]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *