تزریق چربی زیر چشم

مقدمه

آیا تا به حال تجربه تزریق چربی زیر چشم را داشتید؟ آیا به این نوع تزریق زیبایی علاقه دارید؟ شما هم دارای گودی زیر یا دور چشم هستید؟ بسیاری از خانم‌ها و آقایان به مرور زمان با پروسه افزایش سن، با گودی زیر چشم رو به رو می‌شوند. تزریق چربی به زیر چشم یکی از تکنیک‌هایی است که نمونه واقعی از زیباسازی و جوانسازی صورت بشمار می‌رود. به طور کلی به عنوان کاندید این تکنیک، با هزینه‌ای مناسب و بدون دوران نقاهت زیبایی ظاهری خود را بازیابی کنید.

تزریق چربی زیر چشم چه کاربردی دارد؟

امروزه خانم‌ها و آقایان در هر رده سنی بسیار از نشانه‌های پیری بیزار هستند و معتقدند که زمانی که با یک روش ساده و ماندگار می‌توان زیبایی چهره خود را بازگردانی کرد، چرا باید از آن غافل شد؟ یکی از کاربردی‌ترین روش‌های جوانسازی صورت، تزریق چربی زیر چشم است زیرا گودی و فرورفتگی دور چشم از مهمترین نشانه‌های پیری و افزایش سن است.

بسیاری از افراد به دلیل رژیم‌های لاغری شدید و سنگین، دچار گودی و سیاهی زیر چشم شدند که می‌توانند با استفاده از تزریق چربی به این نواحی، تمامی این مشکلات را رفع کنند. حتی شما می‌توانید برای رفع افتادگی پوست خود به طور همزمان تزریق چربی به صورت و تزریق چربی به گونه انجام دهید.

بسیاری از اشخاص این روش‌های ساده را جایگزین تکنیک‌های پیچیده‌تر مانند لیفت صورت می‌کنند و به راحتی از عوارض پیری رهایی می‌یابند. پر کردن گودی زیر چشم تا حدودی افتادگی نواحی گونه‌ها را از بین می‌برد و صورت را تا حدودی شاداب و بازتر و پوست را کشیده و حجیم خواهد کرد. این روش نسبت به تزریق ژل زیر چشم ماندگاری بیشتری داشته و به این دلیل که برای بدن ضرر ندارد و از چربی بدن خود فرد است، طرفداران بیشتری را به خود اختصاص داده است.

هر چه سن شما بیشتر می‌شود، این کاهش چربی است که صورت را پیرتر نشان می‌دهد و شیارهای عمیق به مرور ایجاد می‌گردند اما با این روش، شما برای سال‌ها، جوانی را برای خود باز می‌گردانید و اعتماد به نفس خود را از نظر زیبایی بهبود می‌بخشید.

تزریق چربی زیر چشم چقدر ماندگاری دارد؟

تزریق چربی زیر چشم یکی از روش‌های پر کردن و از بین بردن گودی زیر چشم است اما از سایر تکنیک‌ها نظیر تزریق ژل زیر چشم ماندگارتر است. دوام این روش به راحتی حدود ۲/۵ تا ۴ سال است که البته به شرایط مراقبت و نگهداری شما نیز بستگی دارد. اگر بعد از انجام این تکنیک، از رژیم‌های لاغری سنگین استفاده کنید، ممکن است که بعد از مدتی تا حدودی از چربی تزریقی نیز شروع به جذب و کاهش حجم کند.

برای تزریق چربی زیر چشم در تهران با ما به شماره ۰۹۰۱۱۰۵۲۵۲۰ یا ۰۲۱۲۶۲۴۰۱۸۵ تماس بگیرید.

آیا تزریق چربی زیر چشم سیاهی را از بین میبرد؟

شاید شما در عین حال که در نواحی زیر چشم خود دارای فرو رفتگی هستید، کمی سیاهی نیز داشه باشید. با تزریق چربی به زیر چشم، پوست این نواحی کشیده‌تر شده و با حجم گرفتن این بخش از پوست صورت شما تا حدودی روشن‌تر خواهد شد. در واقع این روش پوست تحلیل رفته را بازسازی می‌کند.

تزریق چربی زیر چشم در نیاوران تهران
تزریق چربی زیر چشم در نیاوران تهران

تزریق چربی زیر چشم در نیاوران به صورت تخصصی در مرکز زیبایی آیدا انجام میشود و مراجعین زیادی از این بابت رضایت دارند.

چربی برای تزریق زیر چشم چگونه بدست می آید؟

از چربی بدن خود فرد برای تزریق به نواحی مختلف بدن استفاده می‌شود و به همین دلیل است که ضرر و عوارضی برای فرد از نظر پس زدن ایجاد نمی‌کند.

لیپوماتیک، روشی است که چربی را از نواحی ران یا پهلو یا کمر استخراج می‌کنند. در این روش چربی به هیچ وجه گرما نمی‌بیند و بافت تخریب نمی‌شود. با استفاده از حرکات فیزیکی متعادل و بدون گرما و با کمی ضربه چربی را از نواحی مورد نظر خارج کرده و در سانتریفیوژ قرار می‌دهند تا مواد چسبیده مانند آب و خون از آن جدا و پاکسازی شود. سپس در این مرحله نواحی مورد نظر زیر چشم را علامت‌گذاری کرده و تزریق چربی را انجام می‌دهند.

مراقبتهای بعد از تزریق چربی زیر چشم چیست؟

برای نتیجه‌گیری عالی از هر روش زیبایی و حتی درمانی، ابتدا باید نکات مراقبتی لازم برای بعد از انجام آن را بشناسید، اما تزریق چربی به زیر چشم از تکنیک‌هایی است که دوران نقاهت سختی ندارد و مراقبت خاصی را نیاز نخواهد داشت و فقط کافیست تا در بعضی موارد رعایت لازم را انجام دهید که عبارتند از:

  • تا چند ساعت بعد از تزریق چربی زیر چشم دراز نکشید و یا در این حالت سرتان را کمی بالا قرار دهید.
  • از دست زدن و لمس کردن ناحیه تازه تزریق شده خودداری نمایید زیرا ممکن است عواقب بدی را رقم بزنید.
  • تا زمانی که پزشک به شما اجازه شستن صورت را نداده، توصیه وی را جدی بگیرید.
  • به مدت ۲ تا ۳ هفته از انجام فعالیت‌هایی که ناچار به خم شدن سر به سمت پایین باشد، اجتناب کنید.
  • برای اینکه التهاب و عوارض تزریق چربی به این نواحی را برای خود افزایش ندهید تا یک هفته نوشیدنی الکلی و دخانیات استفاده نکنید.

هزینه تزریق چربی زیر چشم چقدر است؟

هر روش زیبایی هزینه‌های متغیری دارد زیرا اغلب آنها به عواملی وابسته هستند. به عنوان مثال اغلب افرادی که برای تزریق چربی زیر چشم مراجعه می‌کنند، همزمان تزریق چربی به دست و یا تزریق ژل لب نیز انجام می‌دهند که هزینه‌های مخصوص خود را دارند. اگر به دنبال بهترین مرکز برای انجام این کار در نیاوران تهران هستید، با شماره‌های ۰۹۰۱۱۰۵۲۵۲۰ یا ۰۲۱۲۶۲۴۰۱۸۵ تماس بگیرید.

سمت راست کمترین امتیاز و سمت چپ بیشترین امتیاز است.
[تعداد امتیازها ۳ عدد و میانگین امتیازها ۵]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *